از دست ندین
این وب واسه اوناییه که اهله دلن پس از همین حالا ورود بیدلان ممنوع
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

به نظرت مشکلات این وب چیه؟؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ورود بیدلان ممنوع و آدرس coolgirl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 95
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 229
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 69890
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1



آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 65
:: کل نظرات : 245

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 95
:: باردید دیروز : 13
:: بازدید هفته : 229
:: بازدید ماه : 229
:: بازدید سال : 1345
:: بازدید کلی : 69890
از دست ندین
تکه ای نان و شعر بر میدارم،بوی خوش تنهایی تازه می دهد

.

.

.

سلام مرا پذیرا باش ای مهربانم،من که فرسنگ ها از تو دورم،و تو را هیچ گاه نخواهم دید و یاد تو همیشه همراه من است،اما این تنها یاد توست که در روح من سبز است،سلام مرا پذیرا باش که میدانم تو ای عزیز ترینم هیچگاه وجود مرا احساس نخواهی کرد،مرا ببخش،مرا ببخش که بی آنکه بدانی تو را دوست می دارم،مرا ببخش که بی اختیار به تو عشق میورزم،بدان ای بهترینم،که در تمام لحظه هایم این نگاه معصومانه توست که مرا به زیستن وا میدارد وجنجالی به حیاتم می بخشد...

من تو را سنبل مهر خطاب میکنم زیرا که این تویی،تویی که بهار مهر تو در وجود من جوانه زده است،واین تویی که لطافتی به زندگی سرد و بی روحم بخشیده ای من تو را تلنگری می نامم که مرا از خود بی هوش و به تو هشبار کرد.

من تو را اسطوره ای متصور شده ام که هیچ کاستی در آن جای ندارد،می دانم که تنها روح بی نیاز اوست که کامل است و بی نقص اما من تو را بعد از او دوست می دارم،من تو را برای تمامی لحضه هایی که در راهند و مرا به تو می رسانند دوست می دارم...

من تو را برای همه ی دوست داشتن ها دوست می دارم،دوستت دارم ای نهایت اشتیاق در لحظه هایی که پوچند و ای شوق بهار در این دل خزان زده،دوستت دارم ای تنها بهانه ام برای زیستن...


اینم اون چیزی که بهتون قول داده بودم این اثر از یکی از رفقا  که خیلی کباده ی شعر و ادب میکشه س که دوست دارم از این به بعد بیشتر باهاشون آشنا بشین اسم این ناشناسه ما هم  که من این جا اسم مستعار شو میذارم (( آغازو پروازه )) از این به بعد اگه از این مطالب و متن های عاشقانه  ایشون خوشتون اومد می خوام واسم نظر بزارین که ببینم دوست دارین اینها ادامه داشته باشه یا نه،نظر یادتون نرهههههههههههههه.........

 از دست ندید...

وقتی سرم برای خطر درد میکند


حتی غزل مرا ز خودش طرد میکند

من نیز آتش دلم ای مهربان من

دم سردی تو گاه مرا سرد میکند

حوا ی من بخند که لبخند با دلم

کاری که سیب با پدرم کرد میکند

گفتی که مرد باش رها کن مرا برو!

این کار را نه مرد که نامرد میکند

باور کن ای ستاره ی من رفتنت مرا

در کوچه های خاطره شبگرد میکند

تنها نه تیشه با سر فرهاد آشناست

من هم سرم برای خطر درد میکند

اثری از :حسین حاج هاشمی

.

سایبان نگاهت در دمادم بارش ابر ها

مخمور و شکننده و پر تاب

وقتی بر گونه های لعابینت قطرات اشک می غلطد

چه زیباست دیدن مژگان نمناکت

(سیمین شیر دل)






تعداد بازدید از این مطلب: 634
|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13

نویسنده : فاطیماcoolgir
تاریخ : یک شنبه 25 دی 1390
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید